Friday 19 April 2013

cinta bersaiz xxl

penah tahu rasanya menjadi seorang yang gemuk, bersaiz xxl?
gemuk, gendut, debab, anak gajah, badak, tong dram, doreamon, guni beras dan macam-macam lagi gelaran yang aku terima sepanjang memiliki saiz ini, dan selalu juga aku dikaitan dengan artis-artis yang berbadan besar, Sumpah aku tidak rasa ternina dikaitan dengan artis-artis tersebut, namun apa yang aku kesalkan adalah maksud disebalik menyamankan aku dengan artis2 berkenaan, sebenarnya aku sudah lali dengan semua ejekan ini, namun adakalanya hatiku terasa bagai disiat-siat apabila mendengar bermacam-macam gelaran yang keluar dari mulut manusia yang bergelar hamba allah yang tidak tahu erti menghormati ciptaan penciptannya sendiri.
that right. betul. hehe

aku juga manusia biasa yang punya perasaan. aku ingin dihormati, ingin disayangi. sayang? siap tidak mahu disayangi dan juga dicintai? aku juga punya perasaan itu. sedarkah kalian. aku juga manusia biasa..menjadi seseorang seperti aku, membuatkan aku terlalu takut untuk mencintai. cinta itu tidaklah menyeksakan, namun mencintai tanpa mengharapkan sebuah pembalasan, memang sangat menyakitkan. tapi apa dayaku, aku memang tidak mampu untuk mencabahan harapan kepada sebuah cinta. aku sedar aku tidak layak untuk memiliki sebuah cinta daripada mana-mana lelaki.

#aku penah lalui semua nie, macam kisah ni.bukan kisah cinta ok.. sekarng nie memang qish gemukk..masa sekolah rendah dulu ramai yang kata gemuk, gajah, badak, besar la, qish xheran apa mereka kata, nik sekolah menengah macam tu juga.oke memang qish gemuk, korang tu memang xdak perasaan langsung, xpenah jaga perasaan orang lain. aku ni pun manusia biasa macam orang lain. apa yang mereka kata kat qish, qish xheran satu pun, biarlah, korang juga yg dapat dosa, bukan aku. aku redha apa yang allah bagi. qish jadi diri sendiri, 
kalau korang ditempat aku, mesti korang rasa macam aku rasa.
walaupun sekarang nie di sekeliling qish berkata mcam2 kat qish, qish buat xtahu.
mulutnya duk kata tu macam nak cabai ja mulut tu satgi kot.hahaha
pedassss tu, biar rasa sikit. hahahahaha

# setengah orang suka memilih nak segak la, nak yang kurus la. tolong lahh.
kalau segak pun, kalau perangai entah apa2. menyampahh
walaupun orang bersaiz besar, tak segak mereka ada perasaan okey. jangan sakitkan hati orang. 
orang yang bersaiz besar nie, chomel, baik.hehe macam aku. haha, ni pendapat aku 
korang pula?
..buat terukk boleh aku nie.

perangai baik dapat yang baik
perangai buruk dapat yang buruk lagi..
hehe.
kepada yang tersingguh ker, qish mintak maaf yer, nie cuma share apa yang qish alami jer hehe

Jodoh ditangan tuhan..
aminn

Assalamualikum
selamat malam semua


No comments :

Post a Comment