Wednesday 17 October 2012

Abc Acai Berry :)

Assalamualaikumm..

hey..hey..hey..
korang tahu x pe tu acai berry . Mesti da yang tahu kan..
jawab2 lekas, cubit satgi..hihi

Acai berry nie. mampu menghilangkan lemak lebihan dalam badan kite. dalam 10-15kg dalam masa sebulan.  dlm seminggu pun pun boleh kurang 2-5 kg. Betul kew? mari kita baca maanfaatnye
Maanfaat utama Acai berry:
membuang lemak degil yang berlebihan dalam badan
membantu mengurangkan kedut penuaan
mencantikkan kulit dan awet muda
dapat membantu bagi yang mengalami masalah obesiti namun gagal menurunkan berat badan
menglangsingkan tubuh badan
mengekalkan berat badan walaupun mengambil makanan berlemak.

Apa itu Acai Berry?   
Acai Berry adalah sejenis buah-buahan yang bulat dan berwarna ungu. Dan buah acai berry telah di uji kebaikan dan keberkesanaannya. Penyelidikan Menunjukkan dan terbukti telah menunjukkan  aktiviti antioksidan dan faedahnya. buah acai berry boleh membantu menghalang penyakit-penyakit yang disebabkan oleh tekanan seperti penyakit jantung dan kanser. Bahan bahan yang unik di proses menggunakan teknologi moden. Mengandungi 100% Acai berry yang telah dikeringkan dan di proses menggunakan teknologi moden,dan telah digabungkan dengan herba2 cina istimewa yang terpilih. 

Kandungan UTAMA produk ABC acai berry?
Acai berry juga mengandungi bahan-bahan yang dipangil antosianin dan flavonoid  Antosianin bertanggungjawab untuk corak warna merah, ungu, dan biru didalam buah-buahan yang banyak,sayur-sayuran, dan bunga. Makanan yang paling kaya dengan antosianin seperti beri biru, anggur merah, wain merah. Flavonoids adalah antioksida yang membantu mempertahankan badan terhadap tekanan hidup mereka. Mereka juga memainkan peranan dalam sistem perlindungan sel badan. juga memainkan peranan dalam sistem perlindungan sel badan. radikal adalah hasil sampingan berbahaya yang dihasilkan oleh tubuh.  

Bahan-bahan 500gmx30 gel lembut.
cara makan 1 kapsul sehari. mcm waktu pagi sebelum breakfest.

qish nie da masalah berat badan.gemuk katakan. hihi. so qish terjumpa la satu produk nie. Acai berry nie. mula2 takut nak beli. takut jadi pa2 kan. sapa yg susah. my parent la. hehe. pikiaq2 punya lama. ramai gak yang mengamalkan acai berry nie.. dapat menurunkan berat badan.  qish pun terai la. mual2 qish beli 2 botol turus. qis pun mula mkn. sekarang qish dah dua bulan mkn. memnag berkesan,amazing sungguh. sluaq dari saiz 42 turun jadi 36. amazing. hihi. Berat turun 5 kg. Sekarang beli lagi acai berry nie 2 botol lagi. qish harap target berat badan 60kg mcm tu. dlu 98 kg turun 89. bagi yang masalah berat badan cuba la beli acai berry nie. Beli yg original. 

Qish beli Acai berry nie dekat kak shiera. Bawah nie da link dya. kak shiera nie da jual brang makeup juga. kat kak shiera murah and kak shiera jual yg original. :)

Selamat Mencuba yea.hihi

No comments :

Post a Comment