Saturday 28 July 2012

Assalamualaikum..

 bila result exam nak kluaq nie.. dah la nak isi masuk diploma. pemohonan kluaq 1 ogos nie. huqmm harap2 la result aq kali ok..aku nak sambung bljaq. dah la   Bidang Reka bentuk fesyen dan pakaian kat johor..Politerknik Ibrahim Sultan jaun plak tu. 
 aku harap aku boleh teruskan dlm bidang aku nie. memang la susuh.. masa kat kolej hari tu pun kena reka satu design sendiri ikut inspirasi n subjek matter yg kita pilih. Yang qish pilih, inpirasi(songket) dan subjek matter(burung merak). susahkan,permulaanyakan kena lukis 50 design dlu mengikut tema kita pilih, pastu lec pilih satu ja.. yg lec pilih plak, lec tlg ubah skit, kemudian kena pecah ke 100 plak yg lec pilih. letihkan, xtdr mlm dok lukis design yg sama, xdk ideal dh. haha..hbs ja 100 design. lec pilih satu plak yg 100 design tu..pecah plak ke 10 design sekali ngan warna.. last yg 10 design nie lec pilih satu. yg final projek untuk show.Nak tengok design saya, da sya tlis pasai rekaan pertama saya . hehe penatkan..nie baru satu design dah menguh2 dh..dah masuk diploma nie, kena design bnyak. final projek saja 4 design kot. mcm mana nantikan klu dah masuk poli..aku harap kau boleh buat yg terbaik..cita2 nak jd pereka fesyen.nak jd pereka fesyen, kne bljar sungguh la, jgn dok main ja..wish me luck..:)

No comments :

Post a Comment